Alla inlägg under november 2012

Av Henrik Weimer - 30 november 2012 14:42

Hejsaaan!

Idag har jag vart i skolan, där hade vi snöbollskrig med en annan skola bredvid vår, jag mumlade några stycken fast blev mulad själv också haha, ikväll är det en fest hos en kompis yeahh, det kommer typ va 6 styckna där men ändå det blir kul, förresten det kommer inte bli nån videoblogg där jag svarar på frågestunden för jag fick ingen fråga.

Av Henrik Weimer - 29 november 2012 18:25

Hejsan!

Jag ska på innebandy snart yeahhh, har precis ätit mat åt kebab mums, men just nu lyssnar jag på musik och chillar innan innebandyn, imorgon kommer en videoblogg om dagen typ.

Av Henrik Weimer - 29 november 2012 15:18

Hej på er!

Jag har vart i skolan där hade vi idrott och lite andra lektioner, jag kom precis hem, nu ska jag göra läxor, äta melis och lite annat, sen har jag innebandy, jag börjar tycka det är skitkul med innebandy, har alltid gillat innebandy, men jag kanske gör en video när jag gör lite tricks med innebandy klubban och så, juste imorgon kommer jag göra en videoblogg, så håll koll på bloggen.

Lite bilder jag tog, ganska Nice bilder elr?

Av Henrik Weimer - 28 november 2012 15:42

Hej, jag har frågestund nu, jag kommer svara på frågorna i en videoblogg, fråga på bara kommentera frågor jag svarar på dom sen ha en bra eftermiddag

Av Henrik Weimer - 28 november 2012 15:42

Hej, jag har frågestund nu, jag kommer svara på frågorna i en videoblogg, fråga på bara kommentera frågor jag svarar på dom sen ha en bra eftermiddag

Av Henrik Weimer - 28 november 2012 14:31

Hejsan!

Jag har vart i skolan där hade vi lektioner, sen var jag kvar ett tag efter skolan, nu är jag hemma ska på innebandyträning typ klockan fyra, nu ska jag lyssna på musik äta melis och lite annat, det kommer en videoblogg snart också, men apropå videoblogg så har jag frågestund nu så fråga på, ni får fråga vad ni vill! :)

Av Henrik Weimer - 27 november 2012 18:35

Hej, jag har ju frågestund nu, men ni måste våga fråga, jag kommer svara på frågorna i en videoblogg så om ni frågar så videobloggar jag, deal?

Av Henrik Weimer - 27 november 2012 15:39

Nu kommer jag ha frågestund!
Ni får fråga vad ni vill, så fråga på i kommenterarna!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards